sâmbătă, 1 august 2009

ganduri de pe floppy A

A uri sau a iubi pe cineva este capacitatea spontana de a-l explora dintr-o
privire.
*-*
Sentimentul de inadecvare a barcii lui Noe intr-o lume inalta si arida.
Probabil sunt si exemple mai tari decit acesta dar la Noe dureaza si nu este
involuntar ci omul isi face si-si poarta crucea (ca pe un chivot al
sperantei, ca pe un sicriu al desartaciunii sale)
*-*
Ceea ce dezgrop in lectura ma dezgroapa in egala masura.
*-*
O, de-as putea sa Te ascult asa cum am eu nevoie sa fiu ascultat de Tine !
*-*
Ma simt ca un avion care a fost si baie si atelier de cizmarit si restaurant
si tribunal si stafie si gradina zoo (adica cusca de ciine) si submarin
gonflabil numai avion n-a apucat sa fie pentu ca desi este alimentat n-a
gasit pista si partile lui componente nu s-au armonizat niciodata in aceasta
mistuitoare ascensiune. Oare ce lipseste unui obiect ca sa devina verb
(zbor) ?
*-*
Paharul meu este plin de da peste el.intilnirea cu Dumnezeu este si
sarbatoatrea limitelor noastre, petrecerea sinelui pe un drum fara
intoarcere este

Un comentariu:

  1. ooo Sami!!! ce frumos ştii tu spune!! mă bucur că te-am găsit pe blog, aşa îmi este mai la îndemână să te ascult :)

    RăspundețiȘtergere